reede, 18. september 2015

Lõuna ja õlatreening

Praekartulid tervislike kotletitega (ja kiivi)

• 6 väikest kodust kotleti
• 400g praekartuleid küüslauguga (väga vähe õli, god bless non-stick pan)
• keskmine kiivi

/ 760 cal, 54,5g valk, 84g süsiv., 10,5g rasv

Lihtne toit, väga maitsev, lihtne "trackida".

Trenn: õlad, biitseps, sääred

• Masinal tagaõla lendamine x4
• Hantl. "näkkutõmbed" (superset) x4
  Kaabliga ettetõsted sirgete kätega
• Seistes hantl. õlapress x3
• Istudes Arnold press x3
• Ühe käega istudes küljeletõsted x4
• Kaabliga küljeletõsted x4
• "Jeesuse biitsepsikõverdused" - kaabliga isoleerimisharjutus, üks parimaid "noka" esiletoomiseks x4
• Kaabliga ülahaardega kõverdused x3
• Preacher masinal kõverdused x3
• Istudes haamerkõverdused x3 (ja seistes burnout)
• 10 seeriat sääretõsteid jalapressil (6 ühe, 4 kahe jalaga) biitsepsi vahele

5 kommentaari:

  1. Räigelt maitsvad toidud tunduvad, kõht läks tühjaks. Tahaks ka poiss olla, et saaks sama palju süüa! :D mis Su päevane kaloraaž kokku on muidu?

    VastaKustuta
  2. Ma väga tänan Sind :) no muidu olin terve suve 2200 peal (ja vahepeal 2000 peal, kui väga "kuiv" tahtsin olla) aga kuna talvehooaeg tulekul siis.. :D hetkel suurendan nädala kaupa oma kalorsust, esialgu kuni 2800-ni

    VastaKustuta
  3. Hmm..aa..siis ma ei peagi soovima poiss olla, sest see kaloraaž on täiesti minu vahemikus. Kas sööd siis ainult 3x päevas?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muidugi, ise tehes tulevad palju dieedisõbralikumad ja maitsvamad toidud! Oleneb täiesti graafikust, tavaliselt on (viimasel ajal vähemalt) väiksem hommikusöök (~300-450cal) ja kui mul on plaanis peale kooli minna trenni, siis jätan vähe suurema eine enne viimast loengut (ehk ~2 tundi enne trenni, ca 500-700cal). Vahepalaks loengute vahel midagi kerget, suur õun või muu puuvili, riisikoogikesed vms. Kui loenguid on rohkem (8-16 või 8-20) siis võtan muidugi veel rohkem süüa kooli kaasa :D mulle meeldib jätta kõige suurem eine õhtu peale, siis on hea uni :) (enne trenni ei tasu väga palju lahmida, muidu muutud uniseks)
      Suvel või kui on lihtsalt ''kuivendamisperiood'' siis minu meelest kõige lihtsam on hommikusöök edasi lükata või siis teha oma päevased eined ''lahjemad'', vähem kaloreid, rohkem kiudaineid. Aja(/söögi)planeering!

      Kustuta
    2. Nojah, mul on vastupidine graafik, hommikul rohkem ja siis läheb vaikselt väiksemaks, hommikusööki edasi ei lükka kunagi-best meal of the day! Just ei saa liigse toiduga õhtul normaalselt magada :)

      Kustuta